Ofrena floral diada 2013


     
 

OFRENA FLORAL DIADA 2013


 
 

Diada 11 de setembre de 2013

El propassat 11 de setembre coincidint amb la Diada Nacional de Catalunya, una representació del Club del Gos d’Atura Català acompanyada de llurs gossos, feu una Ofrena Floral institucional davant el monument a Rafael de Casanovas a la ciutat de Barcelona.

Malgrat el dia plujós l’acte fou tot un èxit esmentant especialment la calorosa acollida rebuda tant per les autoritats presents,  com pel nombrós públic que hi asistí.

La nostra ubicació, per protocol de Presidencia, va ser de privilegi; essent la primera Associació dins la llarga cua que hi combrega, darrera els Partits politics. Simplement aquest fet ja ens ha d’omplir de joia i orgull com a Club.

Cal dir també, en homenatge a la nostra raça, que els gossos mostraren un temperament fantàstic durant tot l’acte. Demostrant, un cop mes, el magnífic caràcter propi del nostre gos, deixant-se tocar, fotografiar i fent que molts dels assistents s’interessessin pel Gos d’Atura Català.

Després de l’Ofrena del ram de flors, depositat per la Vicepresidenta, varem acabar amb el cant del nostre himne nacional Els Segadors en que donarem per acabat aquest senzill però emotiu acte.

Per ser el primer any, la experiencia va ser molt emocionant i, de ben segur, que tots plegats sentim ja el desig per a tornar-hi el proper any.
Segueix reportatge fotogràfic.

El próximo pasado día 11 de septiembre coincidiendo con la Diada Nacional de Catalunya, una representación del Club del Gos d’Atura Català acompañada de sus perros, hizo una Ofrenda Floral institucional ante el monumento a Rafael de Casanovas en la ciudad de Barcelona.

A pesar del día lluvioso el acto fue todo un éxito con mención especial a la calurosa acogida recibida tanto por parte de las autoridades, como por el numeroso público que asistía.

Nuestra ubicación, por protocolo de Presidencia, fue privilegiada; siendo la primera Asociación dentro de la larga cola que se formó, inmediatamente detrás de los Partidos políticos. Simplemente este hecho nos ha de llenar de alegría y orgullo como Club.

Es preciso mencionar, en homenaje a nuestra raza, que los perros mostraron un temperamento fantástico durante todo el acto. Demostrando, una vez más, el magnífico carácter propio de “nuestro perro”, dejándose tocar, fotografiar y haciendo que muchos de los asistentes se interesasen por el Gos d’Atura Català.

Después de la Ofrenda del ramo de flores, depositado por la Vicepresidenta, acabamos con el canto de nuestro himno nacional Els Segadors con que dimos por acabado este sencillo pero emotivo acto.

Para ser el primer año, la experiencia fue muy emocionante y, a buen seguro, que todos nosotros sentimos ya el deseo para volver el próximo año.

Sigue reportaje fotográfico.